Idén is részt veszünk az év legkomolyabb rendezvényén, a Totalbike.hu által szervezett 24 órás robogóversenyen.

 

Az első visontai verseny 4 évvel ezelőtt volt, akkor egy Vespa ET2-vel indultunk, ami enyhén szólva nem egy pályára tervezett robogó.


A következő évben már komolyabban vettük a gépválasztást, beszereztünk egy Piaggio Zip SP2-t, amit azóta is nyúzunk. Jelenleg darabokban a gép, hamadik versenyére készül. A felkészülésről, szerelésről, és minden történésről részletesen beszámolunk itt a blogon.


Addig is itt a 2017-es összefoglaló videónk, így nézett ki a verseny a mi szemszögünkből:

Ezeket láttad már?

Legutóbbi cikkünkben végigmentünk a futómű- és a fékalkatrészek cseréjén, most szétkapjuk a blokkot is, hogy megnézzük milyen állapotban van 24 órányi folyamatos veretés után.
A berugó szerkezet valamelyik alkatrésze még a tavalyi verseny közepén megadta magát, a hajtás felől pedig elég jól hallható a rettenetes visítás.
Nézzünk is utána komolyabban, hogy mi lehet a baj.

Nem kell tovább aggódniuk a GTS tulajdonosoknak, kiderültek a részletek az új HPE (High Performance Engine) motoros nagy Vespáról.

Az új blokk 12%-kal erősebb lett, így már 23,5 lóerős, emellett kedvezőbb fogyasztást és károsanyag kibocsátást ígérnek, természetesen az EURO 5 normának megfelelve.