Nem kell tovább aggódniuk a GTS tulajdonosoknak, kiderültek a részletek az új HPE (High Performance Engine) motoros nagy Vespáról.
Az új blokk 12%-kal erősebb lett, így már 23,5 lóerős, emellett kedvezőbb fogyasztást és károsanyag kibocsátást ígérnek, természetesen az EURO 5 normának megfelelve.
Az új blokk mellett egyéb újdonságokat is hozott a Piaggio 2019-re. A GTS öt kivitelben rendelhető: GTS, GTS Touring, GTS Super, GTS SuperSport és GTS SuperTech.
Minden modell megkapja a legújabb fejlesztéseket, és jobb vezetési pozíciót is ígérnek.
A legnagyobb újdonság a GTS SuperTech, okostelefonnal összepárosítható 4,3-as TFT kijelzővel, amin minden fontos információt megkapunk.
Minden új modell teljes LED világítást kapott a jobb láthatóság érdekében.
Új az első sárvédőn található króm dísz, a kormány, a méhsejt mintát ábrázoló rács a térdidom oldalán, a tükrök és a kipufogó hővédő.
Kényelmesebb lett az új színekben rendelhető ülés, alatta pedig két nyitott bukósisak is elfér.
Az új GTS sorozat kétféle motorral rendelhető, a 300-as HPE mellett a 125-ös iGet is kérhető.
Idén is részt veszünk az év legkomolyabb rendezvényén, a Totalbike.hu által szervezett 24 órás robogóversenyen.
Az OEM-Parts.hu csapata megkezdte a felkészülést a 2018-as Totalbike24-re. A versenymotorunk a jól bevált Piaggio Zip SP 2. A választás egyszerű volt, hiszen ezt a robogót az olaszok versenypályára teremtették. Jó súlyelosztás, kiváló futómű, kétütemű vízhűtéses Piaggio blokk. Már két 24 órás versenyt teljesítettünk ezzel a motorral, komolyabb meghibásodás nélkül, a versenyek közt csak kopó alkatrészeket cseréltünk (esetünkben a fékkarok és az idomok is kopó alkatrésznek minősülnek).