Nem kell tovább aggódniuk a GTS tulajdonosoknak, kiderültek a részletek az új HPE (High Performance Engine) motoros nagy Vespáról.

Az új blokk 12%-kal erősebb lett, így már 23,5 lóerős, emellett kedvezőbb fogyasztást és károsanyag kibocsátást ígérnek, természetesen az EURO 5 normának megfelelve.

 

Az új blokk mellett egyéb újdonságokat is hozott a Piaggio 2019-re. A GTS öt kivitelben rendelhető: GTS, GTS Touring, GTS Super, GTS SuperSport és GTS SuperTech.

Minden modell megkapja a legújabb fejlesztéseket, és jobb vezetési pozíciót is ígérnek.

A legnagyobb újdonság a GTS SuperTech, okostelefonnal összepárosítható 4,3-as TFT kijelzővel, amin minden fontos információt megkapunk.

Minden új modell teljes LED világítást kapott a jobb láthatóság érdekében.

Új az első sárvédőn található króm dísz, a kormány, a méhsejt mintát ábrázoló rács a térdidom oldalán, a tükrök és a kipufogó hővédő.

 

Kényelmesebb lett az új színekben rendelhető ülés, alatta pedig két nyitott bukósisak is elfér.

Az új GTS sorozat kétféle motorral rendelhető, a 300-as HPE mellett a 125-ös iGet is kérhető.

Ezeket láttad már?

Idén a Zselicségben kerül megrendezésre a Corenet-Kaland Motoros Túra, amely az év legkülönlegesebb túrája. A feladat nem egyszerű, a két fős csapatoknak egy trükkösen megírt itiner szerint kell teljesíteniük a nem rövid távot, és ha ez nem lenne elég, a két kör között az oem-parts.hu által kitalált ügyességi feladatot is meg kell oldaniuk.

Nem kell tovább aggódniuk a GTS tulajdonosoknak, kiderültek a részletek az új HPE (High Performance Engine) motoros nagy Vespáról.

Az új blokk 12%-kal erősebb lett, így már 23,5 lóerős, emellett kedvezőbb fogyasztást és károsanyag kibocsátást ígérnek, természetesen az EURO 5 normának megfelelve.